Jonna Lidström.

Ordning och reda?

Publicerad 2010-09-16 09:44:32 i Blandat,

Packning pågår!



Visst ser det ut som att jag fått ordning på mina saker.
Nja, inte för fem öre. Men jag orkar inte ta tag i det. Får bli i helgen.
Ska ju till fre-lör, ska sticka in o kolla efter ett par jeans och nån småsak
annars har jag i stort sett allt jag behöver till resan :)

Marie o jag ska träffas på lunchen idag och kolla över våra packlistor haha.
Så vi har någorlunda likadant med oss. Skönt o se om man har glömt att fixa nåt också.

Jag har tänkt på en sak, jag kommer sakna min mjuka, sköna säng!
Men som tur är står den kvar tills jag kommer tillbaka :)



Visst är mitt leopardlakan ganska hett! ;)

Kommentarer

Postat av: Filippa

Publicerad 2010-09-17 04:46:14

:O HETT är ordet!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela