Jonna Lidström.

morning!

Publicerad 2010-09-07 09:17:50 i Blandat,

ledig idag med vaknade såklart vid halv sju och var så himla kissenödig
och när jag vart uppe kunde jag inte somna om igen. så vid halv åtta gick
jag ner och kollade på vakna med the voice.
de är världens skönaste människor!

jag ska gå en riktig powerwalk snart har jag bestämt mig för.
gymkortet har gått ut och det känns inte som nån idé att köpa månadskort
när jag åker om 2 veckor. så får bli promenader
eller löprundor istället.. så ska ge mig ut på en långrunda sen.

blir kul att åka iväg med mamma idag, sista mamma-dotter grejen
vi gör på ett tag blir det nog ;)

nu ska jag sjunga lite whitney houston, blev inspirerad när jag såg Bodyguard i söndags ;)
hej hopp!



hej min vän, hoppas du har det bra i hong kong! :)

Kommentarer

Postat av: helena

Publicerad 2010-09-08 17:09:53

jag har det bra=) lyssnar på robyn o ska strax sova, efter en långrunda. fuktigt är det här, som bara den. kul att du börjat blogga igen:) kommer kännas konstigt att inte ses på hela hösten! tänk att ni åker snart:D KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela