Jonna Lidström.

Lugn.

Publicerad 2010-09-08 09:35:37 i Blandat,

Idag känner jag mig lugn. Jag har varit ute och gått före frukost nu på morgonen,
det är en bra start på dagen. Man känner sig nyttig och det är skönt med frisk luft.

Ska snart sticka ner till jobbet och jobbar till sju idag.
Har börjat käka keso också, det har jag aldrig gillat förut,
men med lite ägg och skinka på mackan också blir det riktigt smaskigt.
Läste nånstans att frisörer behöver många intag och rätt rejäla intag under dagen
med massa protein och som ger energi. Det är för att man ska hålla
uppe lågan hela dagen och ge det bästa man har till alla sina kära kunder.
Det är ju inte så bra om blodsockret sjunker och man blir sur o grinig hehe :P

Wellwell.. Idag om två veckor laddar jag och Marie för att
åka upp med tåget till Stockholm och nu packar vi säkert ner det sista.
Tjohoooo!



Ha en bra dag allihop!
 

Kommentarer

Postat av: Fillan

Publicerad 2010-09-08 18:58:42

Hittade du något i Jönköping? Hade ni en bra dag? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela