Jonna Lidström.

jag ääälskar frukost!

Publicerad 2010-09-09 09:45:53 i Blandat,

mm det är mitt absoluta favoritmål på dagen.
iaf om man kan sitta och käka i lugn och ro, kolla lite på tv
och bara mysa tills man känner för det.

jag har blivit förälskad i keso&kalkon-macka,
så idag fick det bli 2 st såna, ett glas juice, en tallrik fil
med hemmagjord müsli, ett glas vatten och en kopp kaffe.
smaskens!

nu ska jag gå ut och gå en runda, skönt!
ledig lite nu på förmiddagen och jobbar längre ikväll istället.
helgen närmar sig också, det är nice!

jag ska bla göra en brudfrisyr på lördag, fira lillans 1-årsdag på söndag m.m
blir nog en kalashelg!

hej på er



min nya favoritkänga, som väntar på mig här hemma efter jag varit borta på solsemester!

Ankle boot

Kommentarer

Postat av: Filippa

Publicerad 2010-09-10 06:18:50

Kalkon?? sen är äter du kalkon? ;) haha, men det låter smaskigt!

Du frågade om skype, absolut kan vi göra det i veckan som kommer! kan bestämma på söndag kanske när vi förmodligen kommer prata allihop:)



Hoppas du får en grym helg systra min!

kärlek <3

Postat av: Michaela

Publicerad 2010-09-15 15:16:28

Riktigt nice!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela