Jonna Lidström.

friday night.

Publicerad 2010-09-17 18:32:53 i Blandat,

yes nu är näst sista  dagen på jobbet avklarad.
bara en dag kvar att jobba på måndag och sen är det finito med
det på ett tag. såå lyxigt!

har precis käkat med päronen och ska åka upp till jkpg och träffa simson.
han jobbar till åtta, men ska träffas och hänga lite.
har lite att köpa så får göra det imorn på förmiddagen.

sen ska jag hem och göra en kaka som verka helt fantastisk,
en päron och mintchoklad-kaka/paj som fick mina smaklökar att vattnas.
den tänker jag bjuda på när lina&aron kommer hit imornkväll och myser.

nu ska jag gå och fixa till mig lite och sen bär det av till jönnet.
hej på er och ha en bra helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela