Jonna Lidström.

drömfest.

Publicerad 2010-09-11 07:08:08 i Blandat,

Ja jag måste ha drömt om något riktigt roligt inatt.. vaknade av att jag låg och skrattade.
Haha, det var längesen det hände. Man får liksom en glad känsla i kroppen och kan lätt somna
om. Men jag har ingen aning om vad jag drömde om. Kanske jag kommer på senare under dagen.

Uppe med tuppen idag för att göra en brudfrisyr. Ska bli riktigt roligt och är alltid extra spännande
för det är ju en så stor dag för bruden :) Kul att få vara där på ett litet hörn tycker jag.

Vissa brudar är väldigt nervösa och kan knappt prata, men ibland kan brudgummen vara mest nervös.
Och är med och stressar bruden, det brukar de inte tycka om haha. Så ett tips är att ge brudgummen massa att göra på dagen D så att han inte blir ett nervvrak.

Ikväll åker jag nog till simons familj, träffa svärföräldrarna en sista gång
innan jag reser iväg. Sen imorgon skka vi fira lilla Lowa :)
Efter det laddar jag inför min sista HEL-vecka på salongen,
jobbar alltså nästa vecka och måndagen den 20 med, sen så.

Nu har jag varit duktig och ätit grötfrukost med kaffe och macka till,
så jag får massa energi till dagens jobb. Hoppas ni får en härlig lördag!
Hejhej

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela