Jonna Lidström.

vill vill vill.

Publicerad 2010-03-31 09:41:45 i Blandat,

ibland vill man så mycket.
man vill så mycket att man får ont i magen.
det blir ju en inre stress att försöka vara överallt,
träffa alla, lösa alla problem och organisera.

ibland måste man bara släppa det och leva i nuet.
det är jag jättedålig på.
men idag är idag och det är här jag är.

jag färgade håret igår ju, ljusade upp det litegrann med slingor.
men jag tror att de värsta att färga är frisörerna själva haha.
man är så kräsen och petig, vill att det ska vara på ett visst sätt.
jag är inte hundra nöjd med nyansen, så det får jag nog ordna till
lite själv, ikväll.. det ska kännas 100 bra. sån är jag :)

nu ska jag jobba idag och imorgon. sen är det helg!
looking forward to it.
och snart är det bara 5 veckor till jag ska till frankrike med la familia.



 

MMMMM! Ser härligt ut va? I år blir vi 3 personer till och en bebis :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela