Jonna Lidström.

up and down.

Publicerad 2010-03-18 18:42:07 i Blandat,

ja det är segt när man känner att man börjar bli lite småsjuk.
ont i halsen igår och rinnig näsa.
jag sover så dåligt när jag är täppt. vaknar hela tiden. usch.
men hade en kort dag på jobbet, så det var skönt.
halsen kände jag inte av idag på samma sätt,..
så jag gick faktiskt och tränade.
det var skönt efteråt.. men känner mig inte riktigt pigg.
ont i ryggen och kroppen, seg i huvudet och trött.

menmen.
det är många som är förkylda nu.
folk på salongen med, så det är väl att vänta.
har druckit blåbärssmootie i försök att proppa i mig
en massa härliga antioxidanter.

missa inte för allt i världen inte vampire diaries ikväll kl 20.00 på tv6.
man kan inte annat än att sucka. haha. en bra suck då alltså.

fredag imorgon och jag får träffa lowa igen. jihoo!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela