Jonna Lidström.

things to dooo.

Publicerad 2010-03-02 11:46:07 i Blandat,

tog mig en välförtjänt sovmorgon idag och sov ut ordentligt.
sen åt jag frukost och satte mig vid matteböckerna.
jag avskyr matte med tycker det är så skönt att få det gjort.
så därför har jag gjort det mesta nu på förmiddagen.

ska nu ta en liten paus och dra o träna en sväng
när mamma kommit hem med bilen :)
vad lat man är egentligen.. menmen.
solen skiner ute idag också, så härligt!
det blev man absolut piggare av i morse när man såg
hur ljust och fint det var ute.

väntar på ett viktigt mejl idag.. kom, kom, kom!
sen är det snart fixat allt som ska vara fixat.
jihoo vad spännande! I'll tell you more later...

nu ska jag hoppa i träningskläderna.
hej på er alla glada.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela