Jonna Lidström.

Tacka vet jag fredagsmys.

Publicerad 2010-03-26 19:15:41 i Blandat,

Efter en lång dag på jobbet är man lite seg i skallen och i kroppen.
Då är det alltid skönt att komma hem till dukat bord, vilken lyx jag har va?
Alltid lika god fredagsmat, en fräsh sallad till och mmmm.
Sen blir man som en sten i magen och orkar inte göra nånting haha.
Men har slappat lite nu och hoppat i sköna kläder
och de håriga kläderna ligger i smutsen.

snart ska fille och jag åka ut till stugan
och hälsa på päronen, fika på lite gottgott,
kolla inte lets dance-finalen och solsidan!

vem vinner lets dance?
jag tror att claudia kommer vinna.



men vi får se :)

imorgon ska jag&simon gå på bio med viktor&helena.
vi ska se alice i underlandet i 3D. kan nog bli häftigt, har inte sett
någon 3D-bio innan. så ska vi käka lite mat innan bion.
ska bli kanonmysigt!

ha nu en skön kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela