Jonna Lidström.

sunshine in my life.

Publicerad 2010-03-13 10:14:00 i Blandat,

idag vid halv åtta vaknade jag pigg som en lärka..
men låg kvar till åtta och segade mig lite. det var så skönt.
sen syntes det att det var sol ute genom persiennen så
då blev man ännu mer sugen på att gå upp.

så jag gjorde nybakade scones till familjen.
mamma jobbar idag så hon får äta dem ikväll.
inte lika gott, men det funkar.
nygräddade scones är verkligen en fin början
på en lördag :) känns mysigt.
jag glömde ta bild på dem, men helt perfekta blev dem.



nu ska jag till morfars fotoutställning på biblioteket.
där bjuds det på fika 10-13 och en massa fina bilder.
han är duktig morfar lille, tror utställningen pågår i två veckor.

ikväll åker jag till simons familj.
får träffa lilla olivia med och såklart melodifestival-finalen.
jag tror att anna bergendahl vinner, eller darin.

tjaa då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela