Jonna Lidström.

speciell dag.

Publicerad 2010-03-03 09:59:49 i Blandat,

ja idag är då dagen då planerna ska spikas.
mycket spännande och pirrigt på samma gång.
så vid lunchtid någongång ska förhoppningsvis bokningen vara klar.
återkommer om det längre fram :)

idag avr jag och gick en morgonpromenad i solen.
det var så underbart härligt! nu är jag tillbaka på banan
med mina onsdagspromenader. det är nice!
när man har lite sovmorgon så kan man lika gärna gå en runda
före frukost.. sen vid sju när jag kommer hem är jag ändå för trött för
att gå ut.. och då är ju solen borta med haha.

ha en bra onsdag nu då!
because I will :)

Kommentarer

Postat av: Em

Publicerad 2010-03-03 14:18:43

Har du nåt bra tips på schampo då? Nåt håret känns riktigt rent och fräscht av? :) Balsam är ett måste annars går det inte kamma ut håret alls, dessutom blir det strävt och äckligt :P Du kan ju höra av dig vad du tyckte om Tigis.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela