Jonna Lidström.

solens lyckostrålar.

Publicerad 2010-03-02 16:54:01 i Blandat,

åh man kan inte annat än att le när solen är framme.
livet blir så lätt på något sätt. så härligt :)
känns som vår.. iaf om man inte tittar ut och ser allt det vita.
men som sagt så är det trots allt mars nu!

idag har jag blivit förälskad.
i de här produkterna.
finns snart i min duschhylla!
vem älskar inte ljuvligt doftande
produkter som ger tjockt massivt hår.
hmm .. haha. come to me!



ikvälll kommer mariemarie maruskaka hit!
ingen missar väl säsongstarten på desperate kl 21.00
nej inte vi iaf.. hejhej.

 

Kommentarer

Postat av: mariemariemaruskakaa

Publicerad 2010-03-02 17:42:09

nej connykooo! klart vi inte missar de! =)

Postat av: Em

Publicerad 2010-03-02 22:29:00

:) Hur går det med ert reseplanerande? Har du testat bed head- schampot? Mitt hår blir typ inte riktigt rent av nåt schampo, vet inte om jag borde tvätta annorlunda eller om jag bara har dåliga grejer... Kanske tar för mkt balsam? :/

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela