Jonna Lidström.

Sol på min lediga dag.

Publicerad 2010-03-09 14:42:03 i Blandat,

Är det inte underbart? Och snart ska jag gå en runda i det härliga vädret med.
Det är nästan svårt att veta hur mycket man ska ha på sig för att inte svettas ihjäl.
Gott gott, det luktar vår ute med!

Jag gick upp vid åtta efter 10 timmar i sängen.. det var behövligt.
Var helt slut igårkväll och orkade inte ens öppna nån bok att läsa.
Så jag tror jag somnade på stört vid tio. Skönt att vara utvilad.
Efter det åt jag grötfrukost och kollade på vakna med the voice till nio.

Matteplugg, träning på gymet, lunch och kaffe med mamma har resten av dagen bestått av hittills.
Nu blir det som sagt en promenad med Emelie, sen lite mera plugg.

Hoppas alla kvinnor hade det bra igår.. vi får en dag om året.
Ja men man tackar!

-----


Mina fina vårnaglar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela