Jonna Lidström.

sexy bexy.

Publicerad 2010-03-05 21:23:25 i Blandat,

woow. haha.
alla ni som inte har sett mattias o ciccis andra dans i lets dance
ikväll måste se den. hett hett hett. haha
och claudia o tobias bollywood-dans var GRYM!
inte konstigt att juryn ställde sig upp.

efter en lång dag på jobbet sitter jag äntligen i soffan.
myspyskväll med mamsen o pappsen. härligt.
man är så trött att man orkar inte prata eller lyfta ett finger ens.
så när jag kom hem åt jag hemmagjord  kebabpizza, färgade mammas hår lite,
satte fötterna i härligt bubbel-fotbad och tände ljus en litenliten stund.
fotbad blir man verkligen så avslappnad av.. efter det gick jag raka vägen till soffan
och kollar nu på lets dance.

snart blir det solsidan för hela slanten, världens roligaste program!

imorgon  blir det lite jobb på karamellhuset först, sen träna, plugga, fixa & dona
och sen bortbjuden till lite släktingar och där blir det nog melodifestivalen.
söndagen blir det växjö hela dagen för barnvälsignelse för lilla lowa.
full rulle hela helgen. :)

ciao ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela