Jonna Lidström.

seg på inlägg.

Publicerad 2010-03-11 22:04:09 i Blandat,

idag blev det ett sent inlägg.
har egentligen inte haft så mycket tid över idag.
dagen började inte så bra heller.. cykelns växlar funkade inte
när jag i sista sekund skulle cykla till skolan... de hade frusit fast.
tror ni jag blev galen .. oh yes.
så jag kom för sent till lektionen och sen har det bara blivit
ett evigt stressande.. men väl på jobbet har allt gått bra :)

drog till gymet direkt efteråt med fille.
hade egentligen ingen större lust med ont i magen o annat.
menmen. det fick bli mest styrka idag eftersom jag cyklat runt
hela stan en miljon gånger idag haha.

till sist har jag pluggat, kikat lite på tv och pratat med simmo.
nuu ska jag borsta tänderna och sova. gonatt på er alla.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela