Jonna Lidström.

planering krävs.

Publicerad 2010-03-30 14:44:08 i Blandat,

Ja så kändes det i morse för att hinna med  allt jag skulle göra idag.
Ställde klockan på åtta, vaknade ändå tidigare med såklart somnade jag om
en halvtimme innan klockan ringde och var stentrött när den väl pep.
Hm.. men sen gick jag ner och gjorde grötfrukost, macka och kaffe
och kollade lite på nyhetsmorgon..

Mätt i magen gick jag upp och pluggade lite matte, skulle ha prov 11.15
och behövde få lite grejer färdigt i boken.
Provet gick kalasbra! Härligt :)
Läraren frågade mig hur det gick och jag tyckte det var ett rätt lätt prov,
men han sa att det är svårt egentligen men när man väl fattat så blir det lätt.
Med andra ord så har jag fattat nu då! haha.. good for me.



(Ibland känner man sig som en riktig plugghäst.. längtar tills det är över)

Och sen bar det av till gymet, mest styrketräning idag,
men man blir ändå varm i hela kroppen av det och till sist lite core-övningar.

Nu har jag suttit och pluggat efter lunchen med, ska snart hoppa in i duschen och sen
hämta mamma på jobbet.
Ikväll ska vi färga håret på salongen. Mitt hår är av akut vård!


Ha nu en fullspäckad tisdag allihop!
Snart är det PÅSK!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela