Jonna Lidström.

pippifågel.

Publicerad 2010-03-04 16:46:56 i Blandat,

härligt med vår-röster i luften, pippifåglarna börjar lev igen känns det som haha.
usch vad svårt det är att skriva på tangentbordet nu..
klippte mig riktigt djupt i pekfingret idag huuu, tur att det var ut-tunningssaxen,
annars hade det gått illa. ibland klantar man till det :P

efter jobbet har jag nu tränat, käkat lite banan&fil, sen ska jag bara ta det lugnt ikväll.
det blir väl dusch, och sen soffan :) det är jag värd.
imorgon är varenda minut proppfull på jobbet.
så jag laddar upp!

ha nu en härlig torsdag!


by the way -  nu har jag hållit i flygbiljetterna. helt overkligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela