Jonna Lidström.

ni vet hur det är.

Publicerad 2010-03-24 12:03:27 i Blandat,

såna dagar som man är sådär usch.
allt är usch.. det kvittar vad man tar på sig.
man känner sig ändå seg, har ont i huvudet, nyser
hela tiden men jag är ändå inte förkyld. det är skumt.

gick iaf en morgonpromenad innan frukosten innan.
det var härligt och just då kände jag hur otroligt tacksam jag är för allt.
att man är frisk, har ett jobb och allt annat som är bra.

och det tycker jag fortfarande nu.. men är seg i huvudet!
dags för lunch kanske, så piggnar man till sig :)

och VAR är mina HM-kläder nånstans??
De skulle ju komma igår, hm..
GE mig!!


 

Det finns mycket man vill ha.. men min storlek var slut i mycket av det jag vill ha.
Synd, men inte meningen att man ska ha det då kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela