Jonna Lidström.

mysigt avslut på en mysig helg.

Publicerad 2010-03-14 19:59:04 i Blandat,

så var helgen var över ännu en¨gång.
igårkväll var jag hos  simon o hans familj och hade det mysigt.
det blev melodifestivalen för hela slanten.
anna vann, hoppas hon gör bra ifrån sig i norge. vore kul!

vi gjorde ett tips om vilka positioner alla skulle få och
simon och jag vann för vi träffade nästan helt rätt.
ibland har man flyt!
pernilla knaprade ihop till sistaplatsen.
det var ju givet.

wellwell.
väl hemma har jag pluggat, tränat, ätit m.m
nu ska vi kolla på allt för min syster med familjen.
hoppas inte jag somnar.. är riktigt trött.
mm. härligt med söndagskväll. mys!



simon var med och sjöng i en manskör i kyrkan.
de var härliga och "klämtjecka" :)

har även gosat lite med lilla olivia i helgen. ett riktigt buusfrö!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela