Jonna Lidström.

ljuvligt.

Publicerad 2010-03-20 13:51:27 i Blandat,

är det med saker som man kan längta till.
just nu har jag en massa att längta till.
känns som att framtiden är ljus, det är underbart!
vår, sommar och höst = bara härligt!
jag kände på mig att 2010 skulle bli nåt särskilt.

igår jobbade jag 9-18, simon kom hit och sen var också lowa här med föräldrarna.
vi åt tacos och kollade på lets dance litegrann.. men framförallt solsidan!
en riktigt fredagsmysig fredagskväll.
vid tiotiden gick vi iväg till kyrkan och lyssnade på min kusins band the larzzzz konsert.
det var ett hundratal med folk och go stämning. riktigt kul!
träffade lite goa människor också.

 

idag åt vi en god lördagsfrukost hela familjen, lowa i fokus :) haha
hon är för rolig nu, gör en massa ljud, kryper nästan och sitter knappt
still en enda sekund. en riktigt härlig unge det där :)
vänta bara tills du blir stor nog att leka med mina barbies, det du! haha
då kan man snacka barbiefest om något.



nu har de flesta åkt härifrån, och jag ska iväg på fika hos marie och
träffa emelie där med. blir mys.

ha en skön kväll.
imorgon blir det frisörmässa i jönköping.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela