Jonna Lidström.

lat?

Publicerad 2010-03-17 09:20:35 i Blandat,

I morse vaknade jag vid sju och var supertrött,
låg och segade i sängen till åtta och sen gick jag upp.
Hade tänkt gå en runda med mamma, men sen struntade jag i det.
Behövde en lugn morgon när det blir så långt på jobbet.
Får träna imorgon istället.
Var ju igång hela dagen igår med, så är det :)

Är jättenöjd med sminket jag köpte förresten.
Make up store - cover all mix, är kanon!
Och så köpte jag bland annat en ögonskugga,
den heter Diva och är lite brunlila.

Den ser mest lila ut på bilden, men blir mer brunlila-aktig på ögonen.
Bra skugga så slipper man blanda en massa.

Ha nu en bra onsdag!


Kommentarer

Postat av: Em

Publicerad 2010-03-17 11:54:30

Köpte också cover-all-mixen för nån månad sen och gillar den skarpt :) Make up store gillar vi :) Vad tyckte du om ID sen förresten?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela