Jonna Lidström.

långa onsdag.

Publicerad 2010-03-10 20:34:56 i Blandat,

ja det är min allra längsta dag.
men jag går ändå upp tidigt och går morgonpromenad..
det måste jag annar blir man helt knasig i huvudet resten
av dagen utan att få nån motion.
så det ska jag försöka hålla hårt på nu resten av våren.
blir nog inte så svårt i och med att det bara blir ljusare o ljusare.

har precis läst en skvallertidning,
det är så skönt att stoppa fötterna i fot-bubbelbad
och sätta sig och läsa lite tom läsning.
det är inte jobbigt bara avkopplande.
man blir på ett sätt alltid lika fascinerad över
att de lyckas hitta så mycket att skriva om.
och man undrar ju om ens hälften är sant..

wellwell.
kanske ska lägga mig på spikmattan lite med.
innan det får bli soffan resten av kvällen.
ha nu en skön kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela