Jonna Lidström.

galet.

Publicerad 2010-03-01 13:25:15 i Blandat,

ja då sitter man här hemma igen och äter lunch med datorn i knät ungefär.
känns konstigt att jag vaknade i jönköping i morse.. mer som en dröm haha.
det var tokmycket snö på vägarna när jag körde hem, slirigt och halt som attan.
usch ja.. "och mer snö kommer det" som min ena kund sa innan.
men det förvånar mig inte..

men hallå det är ju 1 mars idag. våren är såå välkommen nu :)
och gärna lite sol också för den delen.
har inte solat överhuvudtaget sen i somras och jaa jag känner mig vitare än någonsin.
huuu.

nu ska jag trycka i mig en apelsin till efterrätt och sen jobbar jag till halv nio ikväll.
ha en bra måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela