Jonna Lidström.

Fresh start!

Publicerad 2010-03-22 12:34:30 i Blandat,

En söndag vill man gå och lägga sig tidigt så man vaknar pigg och utvilad
måndag morgon. Eftersom jag började lite senare idag, och vaknade rätt tidigt
av solen som lös igenom rullgardinen, blev jag sugen på en morgonpromenad.

Det var kanonhärligt och vårfåglarna kvittrade för fullt.
Nu är jag hemma på lite lunch och påfyllning.
Sen blir det jobb till 18.00.

Visst blir träningen mycket roligare på våren!
Man vill bara gå ut och röra på sig, känna sig stark och pigg,
hälsosam och levnadsglad.


Snart är det påsk också. Jag ÄLSKAR påsken.
Den påminner mig om när jag var liten, alla mysiga påskhelger på Öland,
påskgodis-jakten på påskafton, farmors påsktårta m.m :)
En helg som man ska njuta av våren, de man älskar och mat!
Jag längtar!

Ha nu en härlig måndag alla fina!
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela