Jonna Lidström.

Framtiden!

Publicerad 2010-03-03 14:43:35 i Blandat,

Känns spännande, härlig, nervös, äventyrlig m.m haha :)
Nu har jag och Marie bokat en resa till Australien och Thailand i 2 månader.
En resa som man förmodligen kommer kunna se tillbaka på med glädje efteråt!
Jag har alltid drömt om att få göra en sån resa och tror det kommer bli
alldeles underbart ihop med min bästa vän!

Alla restips är välkomna :)

såhär kommer vi förmodligen ligga o snorkla nån gång under resan.
vem vet.. vi kanske tom med ger oss ut på ormjakt haha..
huuu haha!
------

nu ska jag smaka en av mammas nybakade bullar.
eftermiddagen kan inte bli bättre!
sen blir det till att gå o jobba några timmar igen.
hejhej!

/happy jonjon

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela