Jonna Lidström.

En go helg helt enkelt!

Publicerad 2010-03-28 17:33:16 i Blandat,




Igår var en såndär skön lördag när man kan ta allt i sin egen takt.
Man har lite saker man vill hinna med, men det är ingen kamp mot klockan
som man har det på vardagarna. Det är gott!
Jag var på stan och köpte söta krukor till mitt fönster, och passande blommor till. 
Men det var lite krångel innan jag fick den storlek jag vill ha,
men när jag väl gjorde det blev det kanonfint.
Det var söta blommor på krukorna med, det var nog de jag föll för.

 

Efter en runda på stan och ett konditionspass på gymet, gjorde jag mig redo
för att åka till jönköping. Där träffade jag Simon när han slutat jobbet
och sen mötte vi upp Helena&Viktor vid La Dolce Vita.
Fläskfiléplankan satt finfint i kistan! En riktigt mysig middag blev det,
och efter det gick vi på 3D-bio på Alice i underlandet.
Den var helt okej, man trodde det skulle vara mer 3D-effekter, saker som flög på en m.m,
men det var ändå häftigt att ha på sig brillorna haha.

Idag sov jag och Simon läänge, tappade ju en timme inatt också.
Men det var skönt med sovmorgon och sen åt vi en mysig "brunch"
vid halv tolv-snåret. Vi köpte nybakade baugetter och tände ljus och
satt i soffan en go stund. Lite kaffe på det och ballerina-kladdkaka. MYS!



Nu har jag kommit hem och varit och tränat en sväng. Var riktigt duktig på löpbandet idag.
Känns härligt att det gick så bra :)
Snart dags för en brak-söndagsmiddag / kvällsmat.
Mamma har gjort nån stek.. mmm!

Ha en skön kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela