Jonna Lidström.

det rullar på.

Publicerad 2010-03-08 14:01:46 i Blandat,

ojojoj.. hänger ni med i svängarna?
nu har helgen passerat igen och vi har gått in i vecka 10 på detta år.
alltså 10 veckor sen nyårsafton, helt sjukt vad tiden försvinner.
menmen. det är bara att hänga på.

i lördags jobbade jag lite på karamellhuset, fixade lite hemma och sen tränade jag.
andra chansen på melodifestivalen i lördags.
jag hejade absolut inte på pernilla iaf, hade velat se pauline och tjejrockgruppen i final.
men det gick ju inte för de tävlade ju emot varandra.
jessica andersson är väl helt okej, så det var ju kul för henne att hon gick vidare!
simon var på hockey så han kom lite senare på kvällen.

vi somnade rätt tidigt för kl 7 ringde klockan igår morse.
då begav vi oss av till växjö för lowas barnvälsignelse.
en heldag blev det som började med kyrkan, ett jättefint möte.
och sedan hem till lina&aron med släkt och vänner för
att äta massa god mat, fika och tårta. mätta och goa var vi när vi kom hem.
gick en runda med simon och sen kollade vi på bröllopsfotografen.

idag jobbar jag 9-18 på salongen och har precis ätit lunch.
ha nu en fortsatt skön måndag.
(bilder från igår kommer, det loovar jag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela