Jonna Lidström.

days go by.

Publicerad 2010-03-25 21:58:08 i Blandat,

another day has gone :)

började dagen med matteprov, aldrig roligt med prov.
menmen, det gick bättre än väntat!
så det var en lättnad.

efter det jobbade jag till sex, full rulle!
det är också roligt :)
sen hem till min kära familj och äta
mammas nyttiga tomatsoppa.
den är såå smarrig och superenkel.

allt du behöver är: råris, tomatkross, gul lök, vitlök, mynta, basilika och lite salt&peppar.
allt ska kokas upp och puttra i 10 min.
sen serverar man med brödkrutonger och riven ost i. jummie!

kvällen tillbringade jag hos min kära marie.
vi kollade lite på fina ställen i aussie och thai ;)
sen bjöd hon på våfflor, vilken vän jag har!

friday tomorrow. och jag älskar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela