Jonna Lidström.

a good day.

Publicerad 2010-03-16 19:37:56 i Blandat,

I morse pep klockan 07.00 på min lediga dag :)
Jag är så bortskämd vid att sova längre.. men det går ju bra
när man väl är uppe.
Sen gjorde jag mig i ordning och drog till växjö där
jag skulle bli sminkad vid 10.00, det tog en timme ungefär
och hon gick igenom grunder, tips för ögonskuggor osv.
Det var jättekul!

 

Det blev en vardagssminkning och jag blev jättenöjd!
Jag är ju kär i bruna toner så det passade mig perfekt.

Efter sminkningen mötte jag upp Evelina och vi gick och shoppade lite.
Fy vad tråkig jag var idag som bara köpte svarta kläder.
Men jag köpte iaf en leopardfärgad sjal, och det har jag velat ha länge.


 

Jag köpte också en svart väst med lite volanger som kan piffa upp vilken
tröja som helst, här tog jag den ihop med en svart tröja.
Och så köpte jag en svart, lite längre skjorta på gina tricot som är bra att ha till allt.
Men jag har lovat mig själv att köpa lite mer färgglada kläder snart.
Det är bara att titta in de nya H&M-kläderna i katalogen man fick idag
så blir man ju sugen.

Wellwell. efter shoppingen sa Eve och jag hejdå, sen plockade jag upp Marie
och åkte vidare ut till Lina&Aron, gosade lite med lilla Lowa och fikade.

Väl hemma kom man till nylagad mat, mums!
En bra dag helt enkelt.

Imorgon blir det jobb 10-19.
Hej hopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela