Jonna Lidström.

gilla läget.

Publicerad 2010-02-23 15:31:47 i Blandat,

japp idag hade lillsyrran tagit bilen till skolan för hon hade sovmorgon och då slapp
hon åka in extra tidigt med bussen..
men vi som var hemma har tvingats gå eller cykla om vi ska nånstans.
haha.. dum som jag är tog jag cykeln till gymet och mötte en annan cyklist.
en övertrevlig gubbe som hälsade glatt och hade gummistövlar på sig, hm..
så jag kom underfund med att det är bara jag och knasiga gubbar som cyklar ute nu.
det gick väl hyfsat att ta sig till gymet, men hem uppför en braant och lång backe
i slirande snö plus att man redan är skakis i ben o armar sen träningen.
ja ni kan tro att jag var varm när jag kom hem sen.
så fick mig ett pass på hemvägen med.
men det är bara att gilla läget :) för mer snö kommer det!

så var man ledig idag och har varit duktig med att träna och plugga matte.
funktioner och grafer måste vara det tråkigaste som finns.
men några timmar har jag lyckats sitta och kommit ikapp mig :)
sen ska jag äta lite kvällsmat med familjen och bjuda dem på
blueberry pancakes till efterrät.. fick tag på nyttiga och fräscha recept från en tidning i helgen.
det fanns också chokladpannkakor, men det får det bli i helgen!

Här på http://www.bluebox.se kan man verkligen hitta mysiga presenter!
Kolla in :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela