Jonna Lidström.

Vitaminer tack!

Publicerad 2010-04-07 20:35:06 i Blandat,

Ja jag har ju hört talas om vårtrötthet.. kanske är det jag har.
För jag är sjukt trött nu igen och det är många runtomkring som verkar
känna likadant.. iaf om man pratar med folk på salongen.

Någon tipsade om en multivitamindryck man kunde köpa på hälsokost
Kanske ska testa det.

imorgon är det fullproppad dag, utan lunch 9-16.30.. bara att jobba på
och äta lite i nån snabbrast. sen ska jag förhoppningsvis masa mig till gymet efter det
och försöka plugga lite matte med.

Det är skitsvårt nu.. förstår ingenting helt plötsligt och ingen lektion denna veckan heller
eftersom det är påsklov på skolan nu.
dumt dumt.. det är inte så lätt att lösa allt själv.
men det ordnar sig nog :)

kvällen ska jag avsluta med lite spikmatta, blåbärssmootie med avokado och Greys anatomy.
hej!



konstigt att man är trött.. trots att det varit så ljust ute i år

 ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela