Jonna Lidström.

Varning för SNYGGA frisyrer! :)

Publicerad 2010-04-16 13:05:45 i Blandat,

 

På Emelie satt jag in en virkad duk och vecklade ihop lite som till en fjäril/blomma.
Ida är florist så hon hjälpte till att göra en fin blomma som vi satte i hennes hår.
MatchY matchy ;)

 

Här är mina hårmodeller Ida och Emelie som jag gjorde i ordning igår.
Emelie sminkade jag också :)



Här är de båda med klänningar på.. fina va? :)

Nu kommer lite blandade bilder från kvällen och showen.
Enjoy!

 

  
Kolla in de söta brudnäbbarna!

 

En superläcker brudbukett och brudar påväg in.

 



....

Kvällen blev lyckad, dock lite försenad modevisning,
men i det stora hela gick allt toppen :)
Hoppas ni som var där njöt av det!
Hejhopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela