Jonna Lidström.

toksnurr.

Publicerad 2010-04-22 21:23:56 i Blandat,

vilket vårväder det har varit idag. ett evigt snö och sol-väder.
när jag tittade ut från salongen såg det riktigt skönt och varmt ut med sol på himlen.
men sen när jag slutade jobbet och skulle cykla hem möttes jag av stormliknande snökaos
och cykeln stannade nästan i nerförsbacken.. haha så konstigt!

men efter jobbet åkte jag till gymet och körde ett konditionspass.
det går mycket fortare om det är en massa folk runtomkring.
då tänker man inte så mycket på varje andetag haha..
nä men idag gick det faktiskt bra att springa.
måste nog köpa nya springskor i helgen bara, hörde att intersport hade bra priser och skor.

jag och simon ska till stockholm imorgonkväll, ska bli kanonkul!
mest shopping, go mat, trevligt folk och mys på stan :)

nu fortsätter tredje perioden i hockeyn. heja heja heja hv!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela