Jonna Lidström.

tjalalalala..

Publicerad 2010-04-21 19:47:48 i Blandat,

Hv gjorde precis mål och jag hejar såklart på dem ikväll.
Det är nu som det är roligt att kolla på dessa viktiga matcher :)

Har jobbat på salongen rätt sent idag, sen hem och käkat.
och nu blir det hockey med mamma haha.
det är stämning det ;)

Ny flyger flygen igen, jihoo!!
Hoppas allt kommer igång som det ska nu.
Orkar inte oroa mig för att inte komma iväg till frankrike.
behöver den semester mer än något :)

---------------

ha en bra kväll.
får bli lite te och macka sen.
hejhej

Kommentarer

Postat av: Fru Evelina

Publicerad 2010-04-22 21:10:09

Ja HEJA HV!



Jag har med smala fötter så jag hoppas verkligen att de kommer passa ;-) Tack för ditt svar!



Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela