Jonna Lidström.

the end.

Publicerad 2010-04-12 19:51:49 i Blandat,

slutet närmar sig på en mycket bra dag.
allt har gått som smort, inte jättestressigt på jobbet
vilket var skönt och jag hann hem och käka i lugn och ro.
eftermiddagen gick i full fart och sen hem och äta god kvällsmat.

hade tänkt gå en kvällspromenad också.. även att jag var ute i morse.
men jag blev så seg och hoppade i mjukiskläderna direkt
och nu har jag bara softat i soffan. jag har varvat ner så att säga.

ingen stress här inte. det är inte bra för kroppen vet ni.
det kan man få munsår av :P

-------




(sommarbilder nu hörni.. är såå sugen på att vara BRUN!)

imorgon är jag ledig.
tror jag börjar dagen med att svettas på gymet.
sen ska vi ha kassa information vid ett om de  nya kassaapparaterna.
på kvällen ska vi träffa modellerna på kulturhuset inför modevisningen på torsdag.
finalgenomgång. :)

..

hejhopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela