Jonna Lidström.

tacksamhet.

Publicerad 2010-04-12 13:26:29 i Blandat,

Vår. Kära vår.
Är det inte underbart så säg.
Man kan inte bli annat än kär på våren. Och lycklig.
Det är något med vårsolen som ger lyckorus och glädjekänslor.
Att bara stanna upp och njuta är en konst, jag håller på att lära mig.

Idag njuter jag.
Jag gick en morgonpromenad före frukost och före jobbet.
Det var så underbart. Ibland känner man sig så tacksam för allt.
Tacksam att man är frisk och kan röra på sig.
Tacksam att man jobbar med det man tycker om.
Tacksam att man har råd att resa och unna sig saker.
Tacksam för vänner, familj och kärleken.

Jag tar inget för givet och idag stannar jag upp och njuter.
------------------------------------------------------------------

Gör det ni med!




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela