Jonna Lidström.

sunny day.

Publicerad 2010-04-03 19:48:56 i Blandat,

sol i mitt liv, sol i mitt hjärta <3

i förmiddags färgade jag och klippte lina på salongen.
lite ljusare och vårfräscht blev det!
sen åkte vi hem och gjorde lunch till mig, pappa och henne.
lilla lowa hade pappa redan matat med lite gottgott.

det var ju ett sådant UNDERBART väder idag!
Vi tre systrar gick en runda när fille kom hem från jobbet.
en timmes powerwalk i solen, med lowa sovandes i vagnen :)
och sen satt vi ute i solen, åt frukt och hade mysigt!

ikväll är lina jag o lowa hemma och gottar oss.
har gjotr god pizza och sen blir det nog lite glass
med chokladsås. mumsmums! tur att det bara är
påsk en gång om året! :)


jag älskar påsk!

puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela