Jonna Lidström.

soft.

Publicerad 2010-04-17 21:43:23 i Blandat,

sov dåligt. har fått nån allergi så är typ täppt hela tiden.
snorig, svider i ögon och hostar gör jag också. buhu.
så får nog lägga mig tidigt ikväll och preparera med hostmedicin.

men det går upp och ner, är inte täppt hela dagarna och
sprayar livostin (eller vad det heter, nån allergispray)
tror det är katten som hårar ner överallt just nu som jag inte riktigt tål.
perserkatter har ju mer allergiframkallande pälsar.

wellwell.
sen har jag läst massamassa matte idag och varit på gymet.
där fick det bli 20 min löp och 10 min crosstrainer.
swetting like a pig, och sen styrka på det.

här hemma eldas det för fullt i kaminen,
har gjort hemmagjord choklad&vanilj-pannacotta.
VARNING för sockerchock! haha.. oh yes.

tomorrow blir det jönköping, längtar efter min plutt.
ha det gott allesammans

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela