Jonna Lidström.

soft, med sol och spring.

Publicerad 2010-04-27 20:54:16 i Blandat,

idag vaknade jag vid åtta och kände mig rätt pigg och utvilad.
käkade frukost och kollade på vakna, men inte detsamma utan josefin craaford.
hoppas hon kommer tillbaka snart :)

http://www.amelia.se/blogg/husmorsorna/index.xml?category=&from=&to=&next=10

På den här bloggen, husmorsorna kommer ni hitta världens bästa recept på soppa.
en tomatsoppa som var riktigt god, med rostade grönsaker i!
Kolla in, nyttigt med såklart.
Mamma och jag gjorde den ikväll, det blev namnam!

Men idag har jag pluggat till matteprov, tränat på gymet (hade först noll motivation, men sen kom jag ig¨ng och körde 30min kondition och sen lite härlig styrka för hela kroppen.
Sen har jag hjälpt till med maten, åkt en runda med bilen, gått en kvällsrunda och pratat lite i tele m.m
Nu avslutas kvällen i soffan, jihoo!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela