Jonna Lidström.

små små stunder.

Publicerad 2010-04-13 16:50:00 i Blandat,

idag ställde jag klockan på åtta och gick ner och åt frukost i  soffan.
vakna med the voice  kan jag bara inte slita mig ifrån.
trion är så himla skön och härliga gäster har de också.
så åt min grötfrukost, ostmacka och kaffe framför tvn.

efter min långsamma frukost gick jag upp och plockade i ordning lite uppe,
rullade upp och bäddade bland annat. tog på mig  träningskläderna och stack till gymet.

där vankades 30 min löpning ink uppvärmning och
sedan lite härliga styrkeövningar och ett magpass.
jag ÄLSKAR att träna. man mår så bra av det och jag njuter av känslan
efteråt som blir ett lugn i hela kroppen.



väl hemma gjorde jag en smoothie med massvis med blåbär i
och satte mig i solen en stund och NJÖT.
en härlig stund av avkoppling innan det var dags att göra sig i ordning.


eftermiddagen har jjag tillbringat två timmar på salongen och försökt lära mig
den nya kassa-apparaten. massa nya knappar och funktioner som man ska försöka att
inte göra fel på när man slår in nånting.
wellwell. det lär man väl sig efter ett tag.

-----

ikväll ska jag till kultan och kolla in hur modellerna ska gå inför modevisningen.
på med brudklänningar, balklänningar och annat.
killarna ska ha hattar på sig och en ros i munnen. behöver jag säga mer?
kom dit vettja.. finns nog en del biljetter kvar att köpa :)

nu ska jag pussa lite på lowa som är här med sin föräldrar.
hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela