Jonna Lidström.

Runway.

Publicerad 2010-04-15 09:34:39 i Blandat,

Ikväll blir det då modevisning på Kulturhuset, med bröllopstema
och jag kan lova er att finalnumret kommer bli grymt :)
Så förvänta er det!

En fullspäckad dag framför mig..
Nu ska jag till skolan på lektion, som alltid tors fm.
Sen hem, hämta massa grejer,
ner på salongen och ha lite kunder.
Vid tre kommer första hårmodellen som jag fixar,
halv fem den andra. Det ska fixas frisyrer och smink :)

Sen ska det fikas och ätas lite innan vi ska va på kultan halv åtta.
Våra 17!! modeller ska inte in förrän på slutet, så sen
är det bara att hoppas att musiken funkar som den ska och att ingen
ramlar nerför trappan i salongen ut på catwalken ;) haha

----

Hoppas ni får en härlig dag!
Jag får njuta av solen de få stunder jag är ute.
Hoppas på SOL i helgen med :)
Hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela