Jonna Lidström.

påskpåsk kära påsk.

Publicerad 2010-04-05 21:22:19 i Blandat,

så var påsken över och vi är inne på den sista vevan av påskdagarna.
det har varit en toppenhelg med en massa blandat på schemat.
det ordnade upp sig till slut :) precis som det brukar göra.

 

En överlycklig Lowa som vandrar runt med sin lilla gåvagn!
---------------------------------

Igår var det påskdagen och den började med en härligt påskmöte
i kyrkan, med påsk-kör, barn-kör m.m.. riktigt härlig stämning.
och alla söta barn delade ut påskliljor i slutet av mötet.

efter det gick jag en liten promenad innan vi åkte på påskmiddag hos mormor.
det blev en massa gott tjöt och proppmätta magar när jag åkte vidare till
simons och hans familj.. där hängde vi lite och hans pappa gjorde supergod
chokladfudge som vi smaskade på!
kollade film och hade mysigt.

------

Idag har Simon och jag varit tillsammans i 1,5 år.
Du har mitt hjärta <3
Vi ska fira det lite mer när vi åker till Stockholm om ett par helger.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela