Jonna Lidström.

Långhelg.

Publicerad 2010-04-19 12:49:33 i Blandat,

blev det i och med att jag åkte till simon igår eftermiddag och sov över till i morse :)
det är skönt att göra så faktiskt, skulle ändå fixa en grej i jkpg idag.
så jag jobbar 14-20 idag istället.

igår morse var jag först på ett underbart möte i kyrkan,
älskar alla härliga tanter som kramar om en och är så
uppmuntrande och goa :) tack till dem!
efter mötet sprang jag runt sjön, jihoo! taggar vårruset snart om två veckor.
och lite senare efter maten åkte jag till jkpg för att träffa simmo.
när han slutade jobbet vid 17 gick vi på bio.


En helt okej komedi med två bra skådisar. Jag älskar Jennifer Aniston och vilken film
hon än är med i gör ju allt. Rolig film med både kärlek och action.
Perfekt tjej-kill blandning :)
Sen hem och chilla i soffan. Gottgott!

Idag efter jag fixat min grej på stan i jkpg, tog jag en kulglass.
mmm brownie-smak, käre gud så gott :)
Och efter det har jag nu bestämt mig för att hålla uppe med godis och kakor
tills vi åker utomlands.. om vi nu kommer iväg pga vulkaner, flygstopp och annat.

Nu har jag gått en runda och ska göra mig redo för jobbet!
Hej hopp :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela