Jonna Lidström.

God morgon!

Publicerad 2010-04-07 09:38:32 i Blandat,

Ja det var en god morgon, men en fruktansvärt seg morgon.
Nu kommer tröttheten efter helgen haha.. skulle egentligen gått ut
en runda före frukost, men jag pallade bara inte.
Så segade mig en extra halvtimme i sängen och sen åt jag
en lång frukost. Har till och med hunnit prata lite i telefon med älsklingen.

Det är skönt med lugn morgon, kände att jag behövde det!
Nu blir det jobb 10-19.30, känns som måndag idag, men är ju redan onsdag.
That's nice ;)

Nu har vi bokat tågbiljetter till Stockholm 23-25 april.
Hoppas på härligt vårväder i storstan då!

Ha en bra dag nu.
Ciaooo

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela