Jonna Lidström.

Freshness.

Publicerad 2010-04-29 18:47:29 i Blandat,

Mmm, dagen började inte så jättebra... med ont i magen och annat skit.
Men det gick över efterhand och det gick kalas på jobbet också.
Jag måste sluta stressa upp mig för minsta lilla.

Wellwel, så lycklig när jag får komma hem vid 17.00 idag.
Så kunde jag ut och springa 5 km innan jag käkade kvällsmat.
Det var helt ljummet och fläktade så det var underbart att springa i.
Och flöt på bra också, lite ont i ena vaden och knät.. men inget att stanna för :)

Är ensam hemma nu för föräldrarna är i vetlanda på filippas projektarbetsdag.
Det är så lugnt och skönt och jag njuter.
Nu ska jag lägga mig och kolla på lite vänneravsnitt, jihoo. Mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela