Jonna Lidström.

chillidill.

Publicerad 2010-04-10 14:22:28 i Blandat,

Vad härligt det är med en slapplördag med inga måsten alls.
Simon och jag sov lääänge och åt en sen frukost.. mysigt.
Nu har vi varit nere på stan en sväng, handlat lite nyttogrejer,
tittat  in hos  filippa på karamellhuset och sen klippte jag honom på salongen.

Han var låååånghårig nu haha.. ni vet skomakarens barn :P
typ samma grej här.

Ikväll kan det bli en sväng till Sandsjöbaden och äta lite planka.
Trots att det inte blir en solig kväll är det alltid
kul att hitta på nåt annat än att bara sitta hemma.
Så får man piffa upp sig lite extra med :)

Nu ska jag hjälpa till med maten litegrann..
tooodiloo!

IMORGON vill jag sola!
puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela