Jonna Lidström.

brrr.

Publicerad 2010-04-21 13:05:52 i Blandat,

vad kallt det blev helt plötsligt.. bara att ta på sig varmare kläder igen.
som tur är så har ju snön försvunnit från marken
och jag hoppas det blir varmare i helgen.
ska ju till stockholm och då är det inte fel med lite sol&vår :)
så man bara kan gå runt i tygskor och mysa.
gottgott.

idag blir det ingen träning tyvärr.
hade möte vid 9 i morse och sen jobbar jag till sju ikväll.
men det får jag ta igen imorgon efter jobbet.

wellwell.
nu har jag ätit god grönsakssoppa som mamma gjorde igår.
nyttigt och hemmalagat, det är fint det!
kanske skulle ta en smoothie också.. fullproppad med antioxidanter :)

.......................

tjobidooo.

Kommentarer

Postat av: Fru Evelina

Publicerad 2010-04-21 21:40:46

Fiiina skor! Jag har beställt ett par likadana men är rädd att de inte kommer passa :-( Står att de är väldigt små i storleken och jag har 40 i vanliga fall, men 40 var det största som fanns. Hur tycker du de är i storleken?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela