Jonna Lidström.

wooow!

Publicerad 2009-09-02 09:29:01 i Blandat,

vilket pass jag och lillan var på igår.
det var så himla stenhårt att jag somnade på stört ganska snart efter att jag kommit hem.
men det var galet skönt och jag känner i kroppen idag att den fick slita igår haha..
så det fick bli en morgonpromenad för att vakna till och sträcka på benen lite.

idag blir det jobb. har nog bara klippningar idag, inte en enda färgning.
så det blir till att klippa för fullt, men det är nice!

igår var en riktig sommardag.. helt annorlunda ute idag ju. helt grått och mörkt.
eve och jag gjorde lite picknick och åkte till ett mysigt ställe,
låg på filt i solen och hade det riktigt gött. kändes som sommarlov igen haha.
men icke!

wellwell.
tror jag börjar få ordning på saker och ting nu.
det känns bra!

ha en bra dag allihop.



SNART kommer bebisen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela