Jonna Lidström.

tröttilötti.

Publicerad 2009-09-27 21:15:14 i Blandat,

yes box. nu har helgen svept förbi med ett vips igen!
fortfort har det gått och underbart msyigt har det varit :)

i fredags var det lite familjekväll med bebis och pojkvän och syskon m.fl
det var härligt och precis lagom för man är rätt trött på fredagskvällar.
sen jobbade jag ju i godisaffären igår i några timmar.
men sedan for jag och marie vår kos till jönköping till helena.

först gick vi och handlade lite morötter och dip-krydda.
köpte lite kex också som vi kunde ha lite ost på sedan.
det var precis lagom innan vi gjorde oss i ordning och satte på
oss klackarna för att dra oss mot stan.
bordet var bokat vid åtta på en supermysig restaurang.
de spelade romantisk musik och hade stora tända ljus vid varje bord
och det vart helt fullproppat på stället framöver.
vi bara satt där i flera timmar och pratade och skrattade.
det var helt klart en höjdpunkt!
efter en god middag var vi mätta men vi avslutade
det hela med varsin paj och kaffe på coffehouse by george inne i smeten.
en riktig mysig tjejkväll på stan. och vi hann verkligen med och prata och ha kul med varandra!
det var helt toppen.

i morse gjorde vi en brakfrukost med kokta ägg, scones, chailatte osv.
sedan slängde vi oss på madrasserna och kollade på en film.
en superskön morgon.

det är gött att ha det att tänka tillbaka på faktiskt!
ikväll har jag suttit och pluggat historia i fem timmar..
sätter höga krav på mig till provet på onsdag. usch jag får ont i magen.
men ska nog gå bra :) är ju egentligen inte hela världen.

tack för helgen allihop. ni är underbara allihop <3
(bilder från gårdagen kommer)

natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela